Конкурс на заміщення вакантної посади директора інклюзивно-ресурсного центру

У зв’язку з наявністю вакантної посади (на період відпустки  по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку основного працівника)директора інклюзивно-ресурсного центру Броварської міської ради Київської області, який знаходиться за адресою м. Бровари, вул. Герцена, 3а, управління освіти і науки Броварської міської ради оголошує з 19.11.2018 конкурс на заміщення вакантної посади директора.

Кваліфікаційні вимоги: громадянство України, вища освіта ступеня не нижче магістра за спеціальністю «Спеціальна освіта»(«Корекційна освіта», «Дефектологія») або «Психологія» («Практична психологія») та стаж роботи  за фахом не менше п’яти років.

Оплата праці відповідно до 15 тарифного розряду.

Для участі в конкурсі потрібно подати такі документи:

  • Заяву про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних;
  • Автобіографію або резюме;
  • Копію документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;
  • Копію документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
  • Копію трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж роботи;
  • Довідку про відсутність судимості;
  • Перспективний план розвитку інклюзивно-ресурсного центру;
  • Мотиваційний лист, складений у довільній формі

Документи претендентів приймаються протягом 30 календарних днів від дати оприлюднення оголошення (до 18.12.2018 включно) за адресою:                       м. Бровари, вул. Гагаріна, 18, кабінет 412. Телефон для довідок 7-23-82, електронна пошта brovarukadry@ukr.net». Про дату проведення конкурсного відбору буде повідомлено додатково.

Конкурс складається з таких етапів:

  • Прийняття документів від осіб, які виявили бажання взяти участь у конкурсі;
  • Перевірка поданих документів на відповідність установленим законодавством вимогам;
  • Допущення кандидатів до участі у конкурсному відборі;
  • Ознайомлення кандидатів із інклюзивно-ресурсним центром, його трудовим колективом;
  • Проведення конкурсного відбору;
  • Визначення переможця конкурсу;

Оприлюднення результатів конкурсу.

 

Конкурс передбачає складання кваліфікаційного іспиту, презентації перспективного плану розвитку Інклюзивно-ресурсного центру та співбесіди.

Кваліфікаційний іспит проводиться  письмово за напрямами:

– знання законодавства у сфері освіти дітей з особливими освітніми потребами;

– знання основ спеціальної педагогіки;

– знання основ управління діяльністю Інклюзивно-ресурсного центру.

Іспит складається з 6 питань по 2 запитання за напрямами та ситуаційного завдання.  Загальний час для проведення іспиту становить не більш, ніж 1 годину 20 хвилин.  Оцінювання іспиту здійснюватиметься за такою системою:

– 2 бали виставляються кандидатам, які в повному обсязі розкрили суть питання;

– 1 бал виставляється кандидатам, які розкрили питання частково;

– 0 балів виставляється кандидатам, які не відповіли на питання.

Члени Комісії визначають результати письмового іспиту, кандидати, які за результатами іспиту набрали 6 балів, допускаються до презентації перспективного плану розвитку Інклюзивн- ресурсного центру та співбесіди.

 

Орієнтовний перелік питань

для проведення кваліфікаційного іспиту на посаду директора

Інклюзивно-ресурсного центру

 

  • Міжнародні акти щодо забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами на інклюзивне навчання.
  • Право дітей з особливими освітніми потребами на освіту у Законах України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту».
  • Порядок організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти, Постанова Кабінету Міністрів України від 15.08.2011 № 872.
  • Порядок комплектування інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти, Наказ Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України від 06.02.2015 № 104/52.
  • Основні завдання та склад ІРЦ, згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 12.07.2017 № 545.
  • Організація проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини.
  • Назвіть документацію, яку необхідно подати батькам дитини з ООП, для проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини.
  • Охарактеризуйте порядок та підстави для проведення повторної комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини.
  • Охарактеризуйте особливості навчання та виховання дітей з інтелектуальними порушеннями.
  • Охарактеризуйте особливості навчання та виховання дітей із затримкою психічного розвитку.
  • Охарактеризуйте особливості навчання та виховання дітей з порушеннями опорно-рухового апарату.
  • Охарактеризуйте особливості навчання та виховання дітей з порушеннями слуху.
  • Охарактеризуйте особливості навчання та виховання дітей з порушеннями зору.
  • Охарактеризуйте особливості навчання та виховання дітей з порушеннями мовлення.
  • Охарактеризуйте особливості навчання та виховання дітей з розладами аутистичного спектру.
  • Психолого-педагогічний супровід дітей зі складними порушеннями розвитку.
  • Система управління діяльністю ІРЦ: основні завдання МОН.
  • Система управління діяльністю ІРЦ: основні завдання структурних підрозділів з питань діяльності ІРЦ органів управління освітою обласних, Київської та Севастопольської міських держадміністрацій.
  • Система управління діяльністю ІРЦ: основні завдання засновника.
  • Система управління діяльністю ІРЦ: основні завдання Інституту спеціальної педагогіки Національної академії педагогічних наук України.
  • Завдання ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти в системі управління діяльністю ІРЦ.

 

Зразок ситуаційного завдання:

До Інклюзивно-ресурсного центру звернулась сім’я П. з питанням, що їх дитина  (5 років) не розмовляє, не відгукується на своє ім’я, неадекватно реагує на зміну середовища. Порадьте, з чого почати, на що звернути увагу, з яким фахівцем почати працювати?

Що Ви порадите в даній ситуації? Ваші дії.

Pin It

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *