про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади директора Навчально-реабілітаційного центру – гімназії «Зростання»

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади директора

Навчально-реабілітаційного центру – гімназії «Зростання» Броварської міської ради Броварського району Київської області

 

Управління освіти і науки Броварської міської ради Броварського району Київської області оголошує конкурс на заміщення вакантної посади директора Навчально-реабілітаційного центру – гімназії «Зростання» Броварської міської ради Броварського району Київської області, що знаходиться за адресою м. Бровари, вул. Гагаріна, 8-а.

 

Кваліфікаційні вимоги до керівника закладу освіти:    

Громадянство України, вільне володіння державною мовою, вища освіта ступеня не нижче магістра, стаж педагогічної (науково-педагогічної) роботи не менш трьох років, а також організаторські здібності, фізичний і психічний стан здоров’я, що не перешкоджає виконанню професійних обов’язків.

 

Умови оплати праці:

Посадовий оклад, відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ» від 26.09.2005 № 557, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03.10.2005 за № 1130/11410, зі змінами та доповненнями, надбавки та доплати відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.03.2011 № 373, постанови Кабінету Міністрів України від 31.01.2001 № 78, можливі надбавки відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та окремих галузей бюджетної сфери» від 30.08.2002 № 1298, зі змінами та доповненнями.  

 

Перелік документів, які необхідно подати для участі в конкурсному

відборі та строк їх подання

Для участі в конкурсі потрібно подати такі документи:

  • заяву про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних;
  • автобіографію та/або резюме із фотокарткою (за вибором учасника конкурсу);
  • копію паспорта громадянина України;
  • копію документа про вищу освіту (з додатком, що є його невід’ємною частиною) не нижче освітнього ступеня магістра (спеціаліста);
  • документ, що підтверджує вільне володіння державною мовою;
  • копію трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної (науково-педагогічної) роботи не менше трьох років на момент їх подання;
  • довідку про відсутність судимості;
  • довідку про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду;
  • копію військового квитка (за наявності);
  • мотиваційний лист, складений у довільній формі;
  • перспективний план розвитку Навчально-реабілітаційного центру – гімназії «Зростання» Броварської міської ради Броварського району Київської області.

Можна подати інші документи, які підтверджуватимуть професійні та/або моральні якості.   Відповідальність за достовірність поданих документів несе заявник.

Документи претендентів приймаються протягом 30 календарних днів від дати оприлюднення оголошення з 08.02.2022 до 09.03.2022 включно.

 

Дата, місце та етапи (складові) проведення конкурсного відбору:

Подання документів здійснюється до Управління освіти і науки Броварської міської ради Броварського району Київської області  за адресою:  м. Бровари, вул. Гагаріна, 18, кабінет 415.

Конкурс складається з таких етапів:

  • прийняття документів від осіб, які виявили бажання взяти участь у конкурсі;
  • перевірка поданих документів на відповідність установленим законодавством вимогам;
  • допущення кандидатів до участі у конкурсному відборі;
  • ознайомлення кандидатів із закладом освіти, його трудовим колективом та представниками батьківського самоврядування закладу;
  • проведення конкурсного відбору;
  • визначення переможця конкурсу;
  • оприлюднення результатів конкурсу.

Початок конкурсного відбору – 08.02.2022. Загальна тривалість конкурсного відбору становить не більше 2 місяців з дня його оголошення.

Про дату проведення конкурсного відбору буде повідомлено додатково.

 

Прізвище, ім’я, по-батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію про проведення конкурсного відбору.

Пісьменюк Наталія Леонідівна, начальник відділу організаційно-кадрової роботи, ліцензування та атестації, телефон для довідок (045-94) 6-11-15, електронна пошта brovarukadry@ukr.net.

 

 

 

Конкурсний відбір включає такі етапи:

І етап – перевірка знання законодавства

Із загального переліку питань обирається 25 тестових питань. Кожне питання передбачає варіанти відповіді, один з яких є правильним. У разі обрання кандидатом більш як одного варіанта відповіді тестове питання вважається неправильно розв’язаним.

Для визначення результатів письмового тестування використовується така система: за кожну правильну відповідь виставляється 1 бал. Результати тестування вважаються позитивними, якщо учасник набрав пороговий рівень балів (50 %+1).

Кандидати, які за результатами тестування не набрали пороговий рівень балів (50 %+1) вважаються такими, що не пройшли тестування та не можуть бути допущені до чергового етапу конкурсу.

 

Орієнтовний перелік питань:

  1. Які нормативно-правові документи регулюють діяльність системи освіти.
  2. Як Закон України «Про освіту» визначає поняття «ліцей»?
  3. Розкрийте суть поняття «освітня кваліфікація».
  4. Що таке інклюзивна освіта?
  5. Відповідно до Закону України «Про освіту», з якою метою потрібно забезпечувати на веб-сайтах закладів освіти (у разі їх відсутності – на веб-сайтах засновників) відкритий доступ до інформації та документів закладу освіти?
  6. Назвіть органи управління у сфері освіти.
  7. На яких засадах педагогіки працює «Нова українська школа»?
  8. Що необхідно розуміти під «гуманізацією освіти»?
  9. Які контрольні функції зникли відповідно до Закону України «Про освіту»?
  10. Що таке «ефективність управління закладом освіти»?
  11. Як Закон України «Про освіту» визначає поняття «гімназія»?
  12. Які повноваження педагогічної ради?
  13. Розкрийте суть поняття Державного стандарту загальної середньої освіти.
  14. Скільки ключових компетентностей затверджено новим Державним стандартом початкової освіти?
  15. Хто може обіймати посаду керівника закладу загальної середньої освіти?
  16. Хто контролюватиме якість освіти за Законом України «Про освіту»?
  17. На підставі яких документів проводиться зарахування учнів до першого класу закладу загальної середньої освіти?
  18. Які законодавчі акти України регулюють фінансово-господарську діяльність в закладах загальної середньої освіти?
  19. Якими основними рисами повинен володіти такий тип керівника як «лідер»?
  20. Законом України «Про освіту» вводиться поняття «академічна доброчесність», наводяться види його порушень. Що з цього списку НЕ згадується в переліку таких порушень ?
  21. У  якому законодавчому документі прописано державні гарантії педагогічним та науково-педагогічним працівникам?
  22. Що таке інформальна освіта?
  23. Які структурні компоненти містить освітня програма відповідно до Закону України «Про освіту»?
  24. Які види відповідальності передбачені за вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень відповідно до Закону України «Про запобігання корупції»?
  25. Назвіть типи закладів освіти, що забезпечують здобуття загальної середньої освіти відповідно до Закону України «Про освіту».
  26. Хто затверджує розподіл педагогічного навантаження у закладі загальної середньої освіти?
  27. У чому полягає кадрова автономія школи?
  28. Назвіть учасників освітнього процесу в закладі загальної середньої освіти.
  29. На який період розрахована Концепція реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа»?
  30. Які три рівні освіти має повна загальна середня освіта відповідно до Закону України «Про освіту»?
  31. Який механізм розроблення та затвердження Стандартів освіти відповідно до Закону України «Про освіту»?
  32. Назвіть колегіальний орган управління в закладі освіти.
  33. Які нові форми атестації педагогічних працівників передбачені «Новою українською школою»?
  34. Які підходи до мови освіти передбачає Закон України «Про освіту»?
  35. Що таке державна підсумкова атестація відповідно до Закону України «Про освіту»?
  36. Ким розподіляється варіативний складник Базового навчального плану?
  37. Який із запропонованих варіантів НЕ відноситься до Базового навчального плану початкової освіти «Нової української школи»?
  38. У чому полягають функціональні обов’язки директора школи відповідно до Закону України «Про освіту»?
  39. У якому державному або комунальному закладі освіти особа має право здобувати початкову та базову середню освіту?
  40. Хто затверджує штатні розписи державних і комунальних закладів загальної середньої освіти незалежно від підпорядкування і типів?
  41. Який чинник є визначальним для формування сприятливого соціально-психологічного клімату в закладі освіти?
  42. За яких умов організовується інклюзивне навчання у закладі освіти?
  43. Згідно Закону України «Про освіту», що визначають Державні стандарти загальної середньої освіти?
  44. Що НЕ є основною ознакою булінгу?
  45. Назвіть фази запровадження «Нової української школи».
  46. Що є в основі педагогіки партнерства «Нової української школи»?
  47. Які є види автономії закладу освіти відповідно до Закону України «Про освіту»?
  48. Яка роль учителя в «Новій українській школі»?
  49. Скільки рівнів визначає Національна рамка кваліфікацій?
  50. Які обов’язкові складові Єдиної державної електронної бази з питань освіти?
  51. Інклюзивне навчання відповідно до Закону України «Про освіту».
  52. Які основні завдання навчально-реабілітаційного центру?
  53. Що таке інклюзивне освітнє середовище?
  54. Яка гранична наповнюваність класів для учнів із складними порушеннями розвитку?
  55. Ким визначається структура і тривалість навчального року, навчального тижня, навчального дня, форми організації освітнього процесу в навчально-реабілітаційному центрі?

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         

ІІ етап – вирішення ситуаційного завдання

Під час оцінювання професійної компетентності кандидатів за результатами розв’язання ситуаційного завдання виставляються такі бали:

2 бали – кандидатам, професійна компетентність яких відповідає вимозі та які виявили глибокі знання, уміння, компетенції, необхідні для ефективного виконання посадових обов’язків;

1 бал – кандидатам, професійна компетентність яких відповідає вимозі в обсязі, мінімально достатньому для виконання посадових обов’язків;

0 балів – кандидатам, професійна компетентність яких не відповідає вимозі.

Кандидати, які під час розв’язання ситуаційного завдання отримали 0 балів вважаються такими, що не пройшли конкурс. Такі кандидати не допускаються до чергового етапу конкурсу.

Зразок ситуаційного завдання

Делегація від батьків другокласників звернулась до директора школи з проханням перевести у інший клас учня, який порушує дисципліну, обзиває дітей. Мотивуючи  свою вимогу тим, що переживають за життя і здоров’я своїх дітей. Поводяться категорично, обіцяють звернутися до органів управління освітою, міської влади. Які дії директора школи?

 

ІІІ етап –  презентація перспективного плану розвитку закладу освіти

Кожен кандидат публічно та відкрито презентує державною мовою перспективний план розвитку закладу загальної середньої освіти. Виступ повинен тривати не більше 10-15 хвилин.

Для оцінювання результату публічної та відкритої презентації перспективного плану розвитку закладу загальної середньої освіти використовується така система:

2  бали виставляється кандидатам, які в перспективному плані повністю розкрили всі напрямки роботи закладу освіти;

1 бал виставляється кандидатам, які частково розкрили перспективи розвитку закладу освіти;

0 балів виставляється кандидатам, які не окреслили перспективи розвитку закладу освіти.

Кандидати, які під час проведення публічної та відкритої презентації перспективного плану розвитку закладу загальної середньої освіти отримали середній бал 0,5 або нижче вважаються такими, що не пройшли конкурсний відбір.

Н А К А З від 07.02.2022 №21 Про проведення конкурсного відбору кандидатур на заміщення вакантної посади директора Навчально-реабілітаційного центру – гімназії «Зростання» Броварської міської ради Броварського району Київської області 

НАКАЗ від 17.02.2022 №38 Про затвердження складу конкурсної комісії з відбору кандидатур на заміщення вакантної посади директора Навчально-реабілітаційного центру – гімназії «Зростання» Броварської міської ради Броварського району Київської області

НАКАЗ від 28.02.2022 Про  призупинення процедури проведення конкурсного відбору кандидатур на заміщення вакантної посади директора Навчально-реабілітаційного центру – гімназії «Зростання» Броварської міської ради Броварського району Київської області

Pin It

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Этот сайт использует Akismet для борьбы со спамом. Узнайте как обрабатываются ваши данные комментариев.