29 серпня 2022 року у форматі онлайн відбувся серпневий форум педагогічних працівників закладів освіти Броварської міської територіальної громади «Трансформація освіти: виклики воєнного стану, відповіді та перспективи».
Розпочався захід демонстрацією відеосюжету про зміни, що відбулися в освіті Броварської міської територіальної громади у зв’язку із введенням воєнного стану через агресію російської федерації. Також учасники хвилиною мовчання згадали всіх, хто загинув у цій війні.
Модератором форуму була Оксана Мельник, начальник Управління освіти і науки Броварської міської ради Броварського району Київської області. Вона привітала присутніх з початком навчального року. У своєму виступі акцентувала увагу на забезпеченні реформ освіти в умовах воєнного стану, розповіла про досягнення освітян в минулому навчальному році, подякувала присутнім за плідну працю. Головними завданнями визначила організацію освітнього процесу у воєнний час, підготовку до переходу базової середньої школи в режим роботи за Концепцією Нової української школи.
До форуму доєдналися Лариса Виноградова, заступник міського голови, Валерій Ємбаков, бригадний генерал; Андрій Лічагін, начальник відділу організації заходів ЦЗ Броварського РУГУ ДСНС України в Київській області; Ольга Білановська, начальник відділу освіти, молоді та спорту Броварської РВА; Олена Тяпка, завідувачка сектору роботи з експертами управління ДСЯО у Київській області, Олена Бондарчук, докторка психологічних наук, професорка, завідувачка кафедри психології управління Центрального інституту післядипломної освіти Університету менеджменту освіти НАПН України; Людмила Кондратова, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри відкритих освітніх систем та ІКТ Університету менеджменту освіти НАПН України.
В рамках форуму обговорювались актуальні питання сьогодення:
- вплив воєнного стану на національно-патріотичну складову формування особистості;
- створення безпечних умов у закладах освіти;
- особливості організації освітнього процесу в умовах воєнного стану;
- якісна освіта в умовах війни: стратегічні напрями та пріоритети;
- соціально-педагогічний супровід реформ освіти;
- теоретико-методологічні засади формування цифрового освітнього середовища.
В другій половині дня форум продовжив роботу у форматі дискусійних майданчиків. Педагоги обговорили питання викладання предметів у нових реаліях.